Přihlášení

TOPlist

Historie Kotvy
Podzimní výprava dětského oddílu - 29.-30.10.2013
Účastníci: Klasik, Medvěd, Mour, Bodlina, Jolana, Kašpy, Poděs, Kody, Rarach, Davoš, Mourek, Dežo, Ježek, Želva, Martík, Viky, Kuli, Saimon, David.

Sešli jsme se v úterý ráno na Hlavním nádraží v Plzni. Jeli jsme vlakem do Rokycan. Vystoupili jsme z vlaku a vydali jsme se do přírody. Po cestě jsme hráli hru „Kolíky“. Měli jsme dva kolíky na prádlo. Ten, komu zůstal jeden kolík, dělal deset dřepů. A ten, kdo měl dva, dělal dvacet dřepů. (U mě kolík ani jednou nezůstal, tak jsem nedělal nic :-) !) Cestou jsme viděli rybník, u kterého se pásly kozy, u vody si hrály husy. Potom jsme se dostali ke zřícenině hradu Klabava, kde jsme si dali oběd. Při dalším pochodu jsme zase hráli „Bombu“, museli jsme si třeba lehnout s hlavou směrem na vedoucího, který slovo „bomba“ řekl. Pak byla legrace, když jsme přelézali a prolézali závoru. Dál nás čekal průchod odvodem vody z šachty. Mohli jsme si nandat čelovky, ale nesměli jsme je použít na cestu tam, zpátky už ano. Šli jsme po jednom. Byla to taková „roura“, která zatáčela. To jsem zjistil tak, že u mé ruky najednou nebyla zeď! Musel jsem ji nahmatat, pak to bylo dobré! Při další hře jsem za velkým šutrem našel tři „uprchlíky“ (Želva, Honza a Kody)! Na Čertově kameni jsme si hráli na horolezce.
K večeru jsme přišli do Jolaniny chaty. Připravovali jsme večeři. Při škrabání brambor jsem se řízl do prstu, ale Jolana mi to hned ošetřila, tak to nebyl problém. Po večeři, když už byla tma, nás čekala noční hra. Museli jsme si zapamatovat devět obrázků (houba, měsíc, hrad, mrak, sluníčko, holka, autíčko, strom a … - ještě jeden, na který si teď nemůžu vzpomenout, ale prve jsem ho věděl :-) !!). Aha, z další fotky jsem teď zjistil, že to byl domeček! Když jsme se vrátili, zpívali jsme písničky s kytarou, třeba „Už vyplouvá loď John B.“ a „Stará zrezavělá kotva“.
Ráno po snídani jsme vyráželi na cestu do Plzně. Bylo dobré počasí, svítilo slunce. Přes Chrást jsme přišli k dolanskému mostu. V lese jsme pak přelézali dva padlé stromy. Obědvali jsme maso v chlebu, které mi chutnalo! A zase jsme hráli hry – třeba „Včeličky“. Líbilo se mi, že jsem byl „královna“ (včely nemají krále, tak jsem musel být „královna“)! :-) Vylezli jsme na kopec, odkud byl vidět Chlum. Když jsme k němu došli, hráli jsme u rozhledny schovku. Zbýval nám pak už jenom kousek cesty do cíle, což byla konečná trolejbusu na Doubravce. Tam jsme se rozloučili a šli jsme domů.
Byla to dobrá první výprava!
Zapsal David M. 3/11

úterý 29/10
Sešli jsme se na hlavním nádraží v 7:15. Tam odtud jsme jeli do Rokycan a tam jsme vystoupili z vlaku. Šli jsme kousek zpátky kolem trati přes: křoví, křoví a křoví. Z křoví jsme vyšli u garáží, skladů a pokračovali na asi hlavní ulici, která vedla z města ven. Sešli jsme ze silnice směrem k rybníku, který jsme obešli po cyklostezce. Po ní jsme došli k mostu. Od něj po polní cestě do lesa, přes koleje na „zříceninu“. Vlastně to byla zeď, kde jsme obědvali. Po obědě jsme šli na silnici, po které jsme došli do města Klabava, kde jsme odbočili na cestu směr Ejpovice. Tahle cesta vedla k rozcestí, kde jsme pokračovali doleva k řece a tam znovu doleva k něčemu jako podzemní tunely na vodu, které měří 1,5km. Ale šli jsme do nich jen cca 200m. Z tunelů na „útesy“, odtud na Kokotské rybníky a podél Kokotského potoka ke studánce, lesem na louku a pak do kopce. A zase po louce až na chatku, no vlastně chatu. Po chvíli přijel Mour s večeří, kterou ohřál a všichni jsme si dali. Večer byla noční hra.
Byl to pěkný den.
Zapsal Mourek 6/11

středa 30/10
Ráno potom co jsme se já a ježek vzbudily,tak jsme šly připravovat snídani. Jelikož jsme se tam všichni nevešli tak holky jedli první a kluci si mezi tim zbalili pak se to viměnilo. Potom všichni uklízeli místa kde spali. Pár minut před tím než jsme odešli tak jsme hráli hry z míčem a nakonec hru vymyslel i medvěd hru se šiškama. K pití jsme měli štávu kterou jsme si povině museli nalít před odchodem. Tak a jde se vzali jsme si krosny na záda a šlo se po polní cestě, až do Chrástu kde jsme zastavili u cukrárny a tam se dala svačinka. Když jsme se najedli tak jsme šli opjed dál ale hned u cukrárny nás opustila bodlina která šla domů. Jak jsme pokračovali došli jsme až do Horní Berounky tam jsme měli opět přestávku na hry. dále po cestě jsme šli lesem vpůlce naší cesty jsme měli oběd. Po obědě jsme šli dál až jsme byly 4,5 km od plzně tak jsme hráli včeličky. Před tím jsme šli po zelené ale pak jsme pokračovali po žluté. Jak jsme šli dál začalo nás to unavovat, nakonec jsme došli do Chrástu tam už jsem to psichicky nezvládla. Byli jsme už jen kousek od Plzně to jsme byli už u rozhledny tam jsme hráli hry asi tak hodinu. No nakonec jsme pokračovali dál až do Plzně.
Konečně už jsme tu bylo to velmi náročné a jsem ráda za počasí jak se nám vyvedlo.